درباره باتری

رعایت چه نکاتی قبل از راه اندازی و نصب باتری یو پی اس لازم است؟

تهویه هوای باتری ها باید در هنگام نصب باتری یو پی اس مناسب باشد
  1. گرما یکی از مهمترین عوامل موثر در خرابی باتری ها بشمارمیرود.باتری ها رانباید در کنارمنبعی که انرژی گرمایشی تولید می کنندمورد استفاده قرار دهیم.دمایی که برای باتریها در نظر می گیریم بین ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتیگراد میباشد.
  2.  تهویه هوای باتری ها باید مناسب باشد.هنگامی که باتری ها در محفظه ای قرار میگیرند باید توسط فن ها و یا حداقل باز نمودن محفظه،تهویه مناسب انجام گیرد.
  3. بدلیل اینکه در محفظه باتری ها گازهایی که قابل انفجار میباشند توسط باتری ها تولید میگردد،بنابراین تجهیزاتی که به خودی خود جرقه تولید می کنند از محل نصب باتری ها دور باشند.
  4. باتوجه به جنس باتری ها از تماس باتری ها با مواد شیمیایی وحلالهای عالی و مواد چسبناک خودداری گردد.
  5.  اگر باتری ها در محلی مورد استفاده قرار میگیرند که ارتعاشات زیادی تولید میگردد،بهتر این است که از ضربه گیر برای محفظه باتری ها استفاده گردد.
  6. موقع نصب باتری یو پی اس باید همه باتری ها طوری نصب گردند که در معرض هوا قرار گیرند و فاصله پیشنهادی بین باتری ها ۵ تا ۱۰ میلی متر میباشد.
  7. کابلهایی که برای نصب باتری ها مورد استفاده قرار میگیرد با سطح مقطع مناسب انتخاب گردند.
  8.  باتریها را باظرفیت مناسب انتخاب کنیم.استفاده باتری یو پی اس با یک ظرفیت در کنار باتری با ظرفیت دیگرباعث بروز خسارت به باتری ها میگردد، پس بهتر است از فروشگاه های معتبری همچون دیجی باتری خریداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *